úterý 24. června 2014

Když jeden den nestačí


Je to asi nějaké pravidlo, kterým se řídí organizátoři našich pražských atrakcí... Všecko v jeden den... Dobře, ve dvou... I to je málo, máte- li se stihnout na všech aspoň otočit a čmuchnout k tomu, jaké to tam je. 

Sobota už od prvního pohledu do kalendáře znamenala - musíme se rozkrájet, jinak to nedáme. 
Dali.
Tedy jen něco. 
Apetit piknik, naštěstí pro nás dopoledne. V jedenáct už tam byla plná louka mlsek chtivých nadšenců, o dvě hodiny už nebylo plno jen na louce, ale úplně všude a moje oblíbené Laskominy už měly jen jednu barvu makronek :( 

No a pak se muselo šlápnout do bot, vysupět kopec pod Žižkou a hurá na dětský den s Terriberem. 

Největší úspěch měla samořejmě auta. 



Pak střílení lukem. 



Pak obyčejné mužské práce... 



Zapojeni byli i ostatní členové Ice Ice Baby Gangu. 

A další a další a další... 

Takže skóre soboty: 2x splněno

Neděle mě potěšila sluníčkem a teplějším počasím, pohledem na kytičku z trhů, nově objevenou vegetariánskou restaurací, kde platíte jen tolik, kolik chcete, a... 

KNIHEXEM!

Nejsem žádný velký knihomol. Alespoň si to myslím. Ale mám je ráda. Ráda si je kupuju, že třeba jednou si je přečtu. 
Ráda si jimi listuju a studuju detaily. 
Fotky, obrázky, grafiku, papír... 
A sčkoli mi před rokem připutovala čtečka, stejně si je raději ochmatám a vidím na nich tu stopu času. 

Takže pražská Náplavka zaplavená těmi nej pro mě znamenala dvouhodinovou seakci, kdy jsem běhala od jednoho stánku k druhému a...

NEVĚDĚLA KTEROU DŘÍV!









A tak jsem dopadla tak, že ty nejkrásnější jsem tam, pro jistotu, nechala. Nevadí. Devatero pohádek se bude hodit. Čůrací knížka prý je pro chlapce každého věku. Černý zápisník prostě MUST HAVE. A to v tom sáčku je dárek pro Majku. Protože bude mít narozeniny :) Ale PŠT! 



Žádné komentáře :

Okomentovat