pátek 4. dubna 2014

Jen tak se uklidit...


Na chvíli... 

Moc často se mi nestává, že bych neměla do čeho píchnout. A už vůbec se mi nestává kombinace "nemítdočehopíchnout" s "nemítnastarostitobatole". 

Takže jsem dnešní krásné slunečné odpoledne strávila přemítáním, kam jít. Kde bych mohla psát, opalovat se, dát si něco dobrýho. Případně spát... ( no vážně spát! ) 

Jako správný kavárenský povaleč kombinovaný s matkou jsem za poslední dva roky obrazila hodně míst. Mám ale některé, do kterých se ráda vracím, ať už sama, nebo s Olivou. 

Tady je můj best of... 

Periferie cafe je sice v trošku odlehlejší části Prahy, než je úplné centrum, ale o to větší kouzlo má. Protože si připadáte trošku jako na malém městě. Ale do centra je to sotva čtvrthodinka tramvají. 
Disponuje kvalitní kávou (základ), domácími koláči ( sladkými i slanými), polévkami, fajn dětským koutkem a především nevšedními kulturními akcemi od promítání filmů po vernisáže...





Kavárnu Muzeum jsem objevila až poměrně nedávno. Její poloha nebyla v rámci mých pravidelných vyjížděk úplně na ráně ( i když uspávání děcka za zvuků osmiproudé magistrály by jistojistě zabralo maximálně vteřinu). Její velkorysý zrekonstruovaný prostor pojme velké množství lidí, dětí, psů a zvuků, a i tak nemáte pocit, že se tam dusíte. Jejich specialitou jsou obložené chleby ( neplést s chlebíčky!!! )a domácí pomazánky. Dětský koutek malý,ale velmi praktický. Těším se na venkovní zahrádku v létě! 




Moment café, veganská kavárna v srdci Vinohrad. Krásné ilustrace na stěnách ( i obrazech, které je tady možné koupit), oddělená část s dětským koutkem, dobré a zdravé jídlo. A půjčovna knížek. A když ne dovnitř, tak na lavičku ven. A když dítě nespí, tak kafe do kelímku a šup šup na blízké hřiště! 




Pokud se ptáte, odkud Vám píšu, tak tady máte malou nápovědu! Na sluníčku prosím pěkně asi třicet!!! A lehátka součástí kavárny. Novážně!

 
Krásný víkend! 






  

Žádné komentáře :

Okomentovat